Tak to aspoň vidím já. Jmenuji se Lukáš Karas a je mi 29 let.
Svůj životopis nerad rozepisuji, protože je to komplikované... Vystudoval jsem v Brně na univerzitě geoinformatiku a historii umění, ale záhy jsem tyto obory opustil. Dělal jsem v logistice jedné mezinárodní korporace, hrál jsem na ulici na kytaru, učil jsem děti jako instruktor letních aktivit a momentálně dělám na evropském úřadě duševního vlastnictví.
Snažím se tedy rozvíjet všestranně. Ale nejvíce ze všeho mě ale vždy bavila práce s jazyky. S těmi cizími (angličtina, španělština a finština), ale i s českým. Který mám osobně ze všech nejraději.
Čeština je rozmanitá a tvárná. Má obrovský potenciál a mě baví objevovat její možnosti. Má to pro copywriting smysl? Podle mě rozhodně ano. Kdo má bohatou slovní zásobu a stylistický cit, dokáže napsat živý a poutavý text o čemkoli!
A to je přístup, který v copywritingu razím. Nesnáším rutinérství. Neoblibuji "vycpávkové" texty. Je-li zadáním napsat sto článků na tentýž produkt nebo službu, zvládnu napsat sto unikátních článků, které se dají číst od začátku do konce.
Mám za sebou pět let praxe a desítky úspěšných projektů.
Mezi mé klienty patří:
lemitomedia.cz - firma zaměřující se na online marketing;