Proč jsou slova jako hudební nástroje? Protože když je umíte rozeznít, můžete rozbouřit i zklidnit emoce, vykouzlit radost či smutek. To vše dělá ze slov ideální marketingový nástroj, protože emoce a příběhy nejlépe prodávají.
Krátce o mě
Mám víc jak 5 let zkušeností v oboru (poslední tři roky je copywriting společně s lektorstvím jazyka a překladatelskou činností mým denním chlebem a obživou, nejen přivýdělkem).
Výbornou znalost angličtiny využívám jak pro efektivnější sběr informací (na mezinárodní úrovni), ale třeba i pro tvorbu webových stránek (Promonet Marketing).
Pracuji na dlouhodobých projektech pro mediální agentury (Comerto, ESMEDIA, Euronet Media) i firmy (Zaplo), ale nevyhýbám se ani jednotlivým projektům (Phollow me). Vždy se dá domluvit.
Úspěšně jsem klientům odevzdala již přes 150 zakázek na rozličná témata ( ekonomika a finance, pojištění, pekárenský průmysl, zdravá výživa, tantrické milování, osobnostní rozvoj a psychologie, nářadí a kutilství a mnohé další).
Zvládnu webovky, blogy, sociální sítě, letáky, popis infografiky i slogany. Ničeho se nebojím!
Kromě talentu na psaní mám vystudovanou VŠ (VUT v Brně, Nottingham Trent Universtity) zaměřenou na mezinárodní strategie (European Business and Finance), a tak ani marketing mi není cizí.
Kristýna Nešporová
Slova jsou jako hudební nástroje a já je rozezním!